Kopaş'a uluslararası piyasaların kapısı açıldı

Çerkezköy Organize Sanayi Bölgesi’de faaliyet gösteren Kopaş Kozmetik, bir dünya markası olan TESCO ve İntertek’in denetimlerinden kendisine uluslararası kapıları açan standardizasyon onayı aldı...

Kopaş'a uluslararası piyasaların kapısı açıldı
15 Şubat 2010 Pazartesi 00:00

    1992 yılından beri Çerkezköy Organize Sanayi Bölgesi’nde çalışmalarını sürdüren Kopaş Kozmetik, yurtdışı pazarlarında kendisine önemli avantaj sağlayacak olan İngiltere Orjinli Tesco ve İntertek firmalarının gerçekleştirdiği denetimlerden başarı ile geçmiş olmasını tüm çalışanları ile kutladı. Fabrikada düzenlenen kokteyl de İşletme Müdürü Mehmet Atalay çalışanlarına gösterdikleri performanstan ötürü teşekkür etti.

TESCO’DAN KALİTE STANDARDI ALDI
    Dünyanın en büyük zincir marketlerinden olan TESCO; HACCP kalite, OHSAS, Çevre konularını kapsayan Teknik Denetim yapmış ve Kopaş’ı uygun bularak kendi standartlarında ürün ürütecek firma olduğuna onay verdi. Ayrıca Intertek firması SEDEX normlarına göre "Kurumsal Sosyal Sorumluluk" denetimi yaptı. Bu denetimin ardından ve Kopaş’ı etik değerler yönünden başarılı buldu.

KRİZDE BİLE HEDEFLERİ TUTTURDU
    Organize Sanayi Bölgesi’ndeki fabrika binasında çalışanlara yönelik verilen kokteyl’e Kopaş Kozmetik İşletme Müdürü Mehmet Atalay, Üretim Müdürü M. Taner Tulunay, İç Hizmetler Yöneticisi Kemal Sert katıldı.
Kısa bir slayt gösterisinin ardından Üretim Müdürü M.Taner Tulunay ile İşletme Müdürü Mehmet Atalay çalışanlarına teşekkür eden bir konuşma yaptı. Yakalanan başarıyla ilgili olarak Mehmet Atalay, personelini kutlarken, "Dünyanın krizde olduğu 2009 yılında Kopaş Kozmetik hedeflerine ulaşmış olmanın verdiği güvenle 2010 yılında gerek yurtiçi gerek yurtdışı pazarlarda hedeflerini yükseltmiştir" dedi.

İHRACATI YÜZDE YÜZ ARTACAK
    TESCO’dan alan bu standardizasyon onayı ile birlikte ihracatlarının yüzde yüz artacağını belirten İşletme Müdürü Mehmet Atalay, "Kopaş, Dalin, Sesu, İvola, Voila, Alix, Alix Avien, Cire Aseptine, XO markaları ile Avrupa, Asya, Afrika ve Amerika’da 20’yi aşkın ülkeye ihracat yapmaktadır. 2010 yılında ihracatta önemli artışlar sağlayarak ülke ekonomisine katkıda bulunma fırsatı tüm çalışanları heyecanlandırmaktadır" diye konuştu. Üretim Müdürü M.Taner Tulunay ise firma olarak "Önce değişim, sonra gelişim" sloganı ile yola çıktıklarını belirterek 2010 yılını verimlilik yılı ilan ettiklerini söyledi.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.