Çerkezköy Belediyesi İletişim Müdürlüğü bünyesinde faliyet gösteren saha ekipleri vatandaşları, iş yerleri ve evlerinde ziyaret ederek dilek ve şikayetlerini dinleyip çözüm üretmek için çalışıyorlar.
09 Mart 2020 tarihinde kurulan saha ekibi, Çağrı Merkezi, Kordinasyon Merkezi ve Başvuru Masasının saha ayağı olarak faliyete geçmiş fakat pandemi süresince sahaya inememişti.
Pandemi tedbirleri kapsamındı, şimdi vatandaşların ayaklarına giderek dilek ve şikayetlerini dinleyerek ilgili Müdürlüğe iletiyorlar. 48 saat içinde dilek yada şikayetle ilgili vatandaş bilgilendiriliyor. Sonraki aşamada da mevzu bahis olan dilek ve şikayet çözüm sürecine girdiğinde vatandaşa yine bilgi veriliyor.Böylece vatandaşın dilek yada şikayeti Çerkezköy Belediyesi İletişim Müdürlüğü tarafından vatandaş adına takip edilip sonuca ulaştırılmaya çalışılıyor, vatandaş kapı kapı dolaşmak mecburiyetinden kurtarılıyor.
Pandemi tedbirleri kapsamındı, şimdi vatandaşların ayaklarına giderek dilek ve şikayetlerini dinleyerek ilgili Müdürlüğe iletiyorlar. 48 saat içinde dilek yada şikayetle ilgili vatandaş bilgilendiriliyor. Sonraki aşamada da mevzu bahis olan dilek ve şikayet çözüm sürecine girdiğinde vatandaşa yine bilgi veriliyor.Böylece vatandaşın dilek yada şikayeti Çerkezköy Belediyesi İletişim Müdürlüğü tarafından vatandaş adına takip edilip sonuca ulaştırılmaya çalışılıyor, vatandaş kapı kapı dolaşmak mecburiyetinden kurtarılıyor.