Kalite Yönetimi ve İletişim Eğitimi Düzenlendi

Kapaklı Belediyesi tarafından kurum içi Toplam Kalite Yönetimi ve İletişim Eğitimi düzenlendi.

Kalite Yönetimi ve İletişim Eğitimi Düzenlendi
Tamer Avcılar
Tamer Avcılar
13 Ağustos 2020 Perşembe 10:57


Kapaklı Atatürk Kültür Merkezi’nde 2 seans halinde düzenlenen toplantıda Kapaklı Belediyesi’nin kısa bir süre önce hayata geçirdiği Kapaklı İletişim Merkezi katılımcılara detaylarıyla anlatıldı.
Toplam Kalite Yönetimi ve İletişim Eğitimi programının açılış konuşmasını Kapaklı Belediye Başkanı Mustafa Çetin gerçekleştirdi. Başkan Çetin konuşmasında, “Bir değişimin öncülüğünü yapmaya çalışıyoruz. Değişim rüzgarları esmeye başladığı zaman korkaklar, taştan duvarlar örer. Akıllılar ise değişimden faydalanmak için yel değirmeni inşa eder. Dünya sürekli değişim içinde. Biz de bu değişime ayak uydurmalıyız. Gardımızı iyi koruyup; samimiyeti, iyi niyeti ortaya koyarsak hep beraber bir değişimin kıvılcımını hayata geçireceğimizi düşünüyorum. Katılımcı olmalı, takım halinde karar verip, doğruya ulaşmalıyız. Bu kalite yolculuğumuz sizleri motive edecektir. Bu yolculukta hepinizin katılımcı olmanızı ve katkı vermenizi bekliyorum. Hepinize teşekkür ediyorum.” dedi.
SUNUMLAR YAPILDI
Başkan Çetin’in açılış konuşmasının ardından sırasıyla Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Serhat Karagöz, Bilgi İşlem Müdürlüğü personeli Beynur Coşar, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü personeli Kudret Canbaz, Kapaklı İletişim Merkezi personeli Sema Özkorkmaz ve Bilgi İşlem Müdürlüğü personeli Semi Solak sunum yaptı. Sunumların ardından Kazak Gölü Kır Bahçesi’nde tüm belediye personelinin katıldığı akşam yemeği programı düzenlendi.
Toplam Kalite Yönetimi ve İletişim Eğitimi ile ilgili Kapaklı Belediye TV’ye genel bir değerlendirmede bulunan Başkan Çetin, “Belediyemizde bir değişimin öncülüğünü hep beraber personelimizle yapmaya çalışıyoruz. Bu bağlamda kendi iç eğitimlerimizi, öz değerlendirmelerimizi yaptığımız bir toplantı gerçekleştirdik. Amacımız vatandaşlarımızı karşılama bölümümüz olan Kapaklı İletişim Merkezi’nden başlayarak bütün birimlerimizin daha aktif rol alacağı, iş tanımlarıyla, organizasyon şemalarındaki rolleriyle beraber topyekun vatandaş memnuniyetini ön planda tutan bir anlayışı ortaya koymak. Hem belediyenin kaynaklarını doğru kullanmak hem de verimliliği artırıp vatandaşa doğru hizmeti sunmaya yönelik bir anlayışı ortaya koymayı istiyoruz. İlk adımı attık. Bundan sonrası çok daha geniş kapsamlı, daha programlı bir belediye kültürünü çalışanlarımızın tüm katılımıyla fikirleriyle, arzularıyla, heyecanlarıyla Kapaklı’ya sunmak niyetimiz. Bu uzun bir yolculuk. Hizmet kalitesini iyileştirerek inşallah 2021 yılında Türkiye’de belediyeler arasında birincilik almayı hedefliyoruz. Böyle bir hedef koyduk. Ama önceliğimiz Kapaklı halkının memnuniyetini ön plana çıkarmak. Belediyemizin liyakatli ve gerçekten iyi niyetli personelleriyle de bunu gerçekleştireceğimize yürekten inanıyorum.” diye konuştu.
 

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.