PALMET Şirketler Grubu’nun Trakya bölgesindeki doğalgaz dağıtım şirketi GAZDAŞ Trakya, bilgi teknolojileri sistemlerinde yapılan planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları nedeniyle bazı hizmetlerde geçici aksaklıklar yaşandığını duyurdu.
Şirketten yapılan açıklamada, online işlemler, mobil uygulamalar ve e-devlet üzerindeki hizmetlerin bir süre kullanılamadığı belirtildi. 14 Ocak 2025 itibarıyla ekiplerin sayaç okuma işlemlerine sahada başladığı ifade edilerek, sistem çalışmaları süresince 20 Aralık 2024 ile 14 Ocak 2025 tarihleri arasında son ödeme tarihi geçmiş faturalara gecikme faizi uygulanmayacağı bildirildi. Konuyla ilgili olarak yapılan yazılı açıklamada şu bilgilere yer verildi:
“PALMET Şirketler Grubu'nun Trakya bölgesine doğalgaz arzı sağlayan şirketi GAZDAŞ Trakya'nın online işlemleri, mobil uygulamaları ve e-devlet üzerindeki servislerinde yapılan Bilgi Teknolojileri sistemlerimizdeki planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları nedeniyle geçici bir süre kullanılamamıştır.
14.01.2025 tarihi itibarıyla abonelerimizin sayaç okuma işlemleri ekiplerimiz tarafından sahada yapılmaya başlanmıştır. Sistem çalışması süresince ödenemeyen ve son ödeme tarihi geçmiş olan faturalar için 20.12.2024-14.01.2025 tarih dönemine ait faturalara gecikme faizi uygulanmayacaktır. En kısa süre içerisinde yaşanan tüm aksaklıklar sona erdirilecek olup abonelerimize herhangi bir mağduriyet yaşatılmayacaktır. Abonelik ile ilgili tüm işlemler GAZDAŞ Trakya ofislerimizden yapılmaktadır.
Bakım ve iyileştirme çalışmaları süresince yaşanan aksaklıklara karşı tüm abonelerimize anlayışları için teşekkür ederiz.”