ATAK KOZMETİK GÖZ KAMAŞTIRDI

Çerkezköy Organize Sanayi Bölgesi'nde Çetin Group bünyesinde 2006 yılında faaliyete başlayan Atak Farma Kozmetik, 5 yıl gibi kısa bir sürede tam 54 ülkeye ihracaat yapmanın haklı gurunu ve onurunu yaşamanın yanısıra Mart ayı başında Dünya'nın en büyük kozmetik fuarı olan Bologna'daki Cosmoprof Fuarı'na katılarak, tüm dikkatleri üzerine çekmeyi başardı.

ATAK KOZMETİK GÖZ KAMAŞTIRDI
23 Mart 2012 Cuma 00:00

Atak Farma Kozmetiğin "Kaliteyi kontrol etmiyoruz, kaliteyi üretiyoruz" sloganı ile 6 yıl önce kurulduğunu ve bugünlere geldiğini belirten Çetin Group Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çetin, Kuzey Afrika'dan Türki Cumhuriyetlerine, Uzakdoğu'dan Arap Yarımadası'na kadar 54 ülkeye ihracaat yaptıklarını belirterek, "Artık yeni pazar hedefimiz Avrupa ülkeleri. Almanya, Romanya, İsviçre ve İngiltere başta olmak üzere birçok Avrupa ülkesine ihracaat yapmaya başladık. Hedefimiz Avrupa'daki pazarda kalıcı olmak ve sürekli büyümek" dedi.


İtalya'nın Bologna şehrinde 9-12 Mart tarihleri arasında düzenlenen Cosmoprof Fuarı'na Türkiye'den 14 şirketin, dünyadan ise 2 binin üzerinde kozmetik firmasının katıldığını belirten Çetin Group Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çetin, "Atak Farma Kozmetik olarak 09-12 Mart 2012 tarihleri arasında İtalya’da düzenlenen ve Dünya'nın en büyük kozmetik fuarı olan Cosmoprof Fuarı'na katılmaktan büyük gurur ve onur duymaktayız. Yaklaşık 3 yıldır sürekli olarak katılmakta olduğumuz bu fuar dünyanın her yerinden katılımcı olarak gelen 2000 civarında firma ve ziyaretçi olarak gelen 1 milyonun üzerindeki kozmetik uzmanının büyük bir buluşma yeri. Sektördeki tüm yenilikler ve inovasyonlar bu fuarda sergilenmekte ve görücüye çıkmaktadır" dedi.
SEKTÖRÜN KALBİ BU FUARDA ATTI
"Bu fuarda katılımcı olarak ve sektörün kalbinde bulunarak gelecek yılların gelişim planlamasını da bir anlamda yapmış bulunuyoruz" diyen Çetin Group Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çetin, standlarının ziyaretçiler tarafından büyük ilgi gördüğünü ve ilk olarak bu yıl pazara sundukları yeni parfüm , deodorant , oda spreyi ambalajlarının hemen farkındalık yaratarak tüm bölgelerden sipariş aldığını ve satış bağlantıları yaptıklarını kaydetti.
KESİN BAĞLANTILAR YAPILDI
SİPARİŞLER ALINDI
Özellikle Avrupa pazarları ile yaptıkları görüşmelerin çok olumlu geçtiğini, hatta Orta ve Batı Avrupa'da büyük ölçekli mağazalar zincirleri ile kesin bağlantılar sağladıklarını belirten Ahmet Çetin, "Atak Farma Kozmetik olarak, her zaman yenilikçi adımlarımızı büyütmeye , Türkiye’nin ihracat gururlarından olmaya ve durmak bilmeden çalışmaya devam edeceğimizin sözünü bir Çerkezköy Organize Sanayi kuruluşu olarak vermek istiyoruz" ifadelerini kullandı.
6 YILDA HIZLA BÜYÜDÜ
Atak Farma Kozmetiğin Çerkezköy Organize Sanayi Bögesi'nde 2006 yılında faaliyetine başladığını ve bu güne kadar, ihracat alanında önemli atılımlar ve başarılar elde ettiğini kaydeden Çetin şunları söyledi: "Atak Kozmetik günümüzde 50'den fazla  ülkeye ihracat yapan, ülkemizdeki önemli kozmetik firmaları arasında anılan bir firma konumuna gelmiştir.
100 KİŞİYE İSTİHDAM
Çetin Group bünyesinde, 100 kişiye istihdam sağlayan, üretim ve ihracat alanında faaliyet gösteren firmamızda parfüm, deodorant, saç spreyi, saç köpüğü, traş losyonu, traş köpüğü, roll-on, çocuk parfumü, oda spreyi ve vücut losyonu gibi ürünleri üretmekte ve ihracatını geçekleştirmekteyiz. "
%95'İ İHRAÇ EDİLİYOR
Üretiminin her aşamasında modern teknolojinin tüm olanaklarını kullandıklarını ve 5.500 m2 kapalı üretim alanında, tam otomatik deodorant ve likit parfüm dolum hatlarında kendi markaları ile üretim yaptıklarını belirten Atak Farma Kozmetik Genel Müdür Yardımcısı Ümit Şentürk ise "Satışımızın %95'i gibi bir oranını ihracatımız oluşturmaktadır. Bugün itibariyle tam 54  ülkeye ürünlerimizi ihraç etmekteyiz.
DÜNYANIN DÖRT BİR YANINA İHRACAAT
ABD, Almanya, İsviçre, İngiltere, Balkan ülkeleri, Kuzey Afrika ülkelerinin tamamının yanında yine Angola, Sudan, Nijerya, Gine, Orta Doğu ülkeleri, Mısır, Suriye, Dubai, Katar, Suudi Arabistan, Irak, İran, Filistin, Türk Cumhuriyetleri Azerbaycan, Türkmenistan, Tacikistan, Özbekistan, Kuzey'de Rusya, Lituanya, Belarus, Uzak Doğu’da ise Hindistan, Pakistan, Bangladeş, Maldivler gibi ihracat yaptığımız  başlıca ülkeler bulunmaktadır" açıklamasını yaptı.
BUTİK ÇALIŞIYORUZ
"Bizi sektördeki diğer firmalardan ayıran en belirgin özelliğimiz; bizim daha butik çalışmamız, müşteri ihtiyaç ve gereksinimlerine çok kısa zamanda  esnek olarak cevap verebilmemizdir" diye açıklamasını sürdüren Atak Farma Kozmetik Genel Müdür Yardımcısı Ümit Şentürk şöyle devam etti:
ÖNCÜ VE FARK YARATAN FİRMA
"Bu da bizi diğer firmalara göre  ayırıcı ve fark yaratıcı özelliğimiz olarak öne çıkarmaktadır. Ayrıca  kullanıcıların eğilimlerini izleyerek çeşitli ülkelerde sürekli araştırmalar yapmaktayız. Bunun sonucunda piyasadan talep edilen ürünleri ürün gamımıza en kısa zamanda ekleyerek kendimizin öncülüğünü yaptığı yeni ürünleri piyasaya sürerek yenilikler konusunda öncü olmakta ve sektörde fark yaratan bir firma konumuna gelmekteyiz.
YILDA %23.6'LIK BÜYÜME
2011 yılında Atak Farma'nın bir önceki yıla göre  %23.6'lık bir büyüme hızı yakalayarak, ihracaatını 7 milyon dolara çıkardığını vurgulayan Atak Farma Kozmetik Genel Müdür Yardımcısı Ümit Şentürk açıklamalarına şöyle devam etti:
"2012 yılındaki ihracat hedefimiz ise çok yakında kuracağımız ve şuan temelleri atılmış olan ikinci fabrikamızda yer alacak ilave üretim ve depolama alanlarımızı da göz önüne alarak 10 milyon dolar ihracat rakamına ulaşarak, kaliteli ve kalıcılığı uzun olan ürünler üretmek ve bu ürünleri  ihracat yaptığımız ülkelerde reklam desteği ile marka haline getirmektir.
HEDEFİMİZ ARANAN MARKA OLMAK
Bu amaçla müşterilerimizle ortak hedefler belirlemekte ve bunları uygulamaktayız. Örneğin Sırbistan, Azerbaycan, İran gibi ülkelerde TV reklamları, Litvanya ve Libya’da billboard ve dergi reklamlarımız bulunmaktadır, Bu amaçla marka bilinirliliğimizi artırmayı ve ihracat yaptığımız ülkelerde aranan bir marka olmayı hedeflemekteyiz."
KAPASİTE ARTACAK
Çerkezköy Organize Sanayi Bölgesi'nde inşaatı devam eden ikinci fabrikalarının devreye girmesi ile üretim kapasitelerini arttıracaklarını belirten Çetin Group Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çetin, "İkinci fabrikamız devreye girdiği zaman mevcut ürün çeşitliliğimize yeni ürün grupları eklemeyi planlıyoruz. Bunların çalışmalarına AR-GE Laboratuarımızda  başladık bile. İleride seri üretime geçmek için gerekli altyapı, makine çalışmaları üzerinde planlamalar yapmaktayız" dedi.
ÇOK ÇALIŞTIK!
"Bugünlere gelmek ve hedeflerimize ulaşmak için gerçekten çok çalıştık, çalışmaya da devam edeceğiz" diye açıklamasını sürdüren Çetin Group Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çetin açıklamasını şöyle tamamladı:
BAŞARI SON DURAK DEĞİL
DEVAM EDEN YOLCULUK
"Bizim için çalışmak sadece görsellik, duyduklarımızı ve gördüklerimizi uygulamak değildir, işçisinden yöneticisine ekip olarak gerektiğinde bedenen de çalışmaktır, bunun için söylenmiş güzel bir sözü de bu vesile ile hatırlatmak isterim; 'Sıkı bir çalışmanın yerini hiç bir şey alamaz. Deha yüzde bir ilham ve yüzde doksan dokuz terdir.' Zaten çalışmanın sonunda da başarının gelmesi kaçınılmazdır, bizim için başarı; son durak değil, devam eden yolculuktur."
Öte yandan Bologna'da fuara katılan ve büyük beğeni toplayan Atak Farma Komzetik'e Cosmoprof fuar yetkilileri tarafından bir plaket verildiği öğrenildi.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.